-

Publicerat den: 2009-12-25, klockan: 11:11:58.

Okej det blev inget mer inlägg igår. Jag orkade helt enkelt inte.
Jag hade en jättemysig julafton med min familj och med alla fina paket. Men den presenten som jag använde först var inte ens till mig, utan till mamma. För mamma hade fått "årets julklapp", en spikmatta! Kan ju säga att jag var lite skeptisk först men mhmmm va skönt det var att ligga på den :o så det är faktiskt att rekomendera.
Men lite av det som jag fick var typ volyme master, locktång/plattång, väärldens sötaste halsband, en extern hårddisk lr vad det nu heter och pengar.

Jag lägger upp bilder sen för har inte kameran i närheten. Nu ska jag äta frulllle och sen börja göra iordning mig för julfirande nr två idag med hela tjocka släkten!


Kommentarer
Postat av: Ana

jajamen, hon älskade dem! Tack för tipset :D

2009-12-25 @ 11:18:44
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0