30 December 2009

Publicerat den: 2009-12-30, klockan: 22:09:22.

Fan. Är sjuk. Nyår imorn. Hur i helvete ska jag göööra :( okej lite mkt svordomar men jag vet inte alls hur ja ska göra.. Vet inte ens om jag kommer orka gå ut, men det är ju bara nyår en gång/år. Är iaf inte taggad längre.
Har vart hos Evve hela eftermiddagen/kvällen. Jösses va vi har skrattat och pratat i massor. Den tjejen vart saknad så det var underbart att vara med henne, och lixom bara va och inte göra nått speciellt. Och Evve fråga förut om jag skulle ha några nyårslöften och då sa jag nej men nu har jag kommit på ett, att jag ska vara mer med dig bääästa! ;)
Okej nu ska jag typ sova. Är riktigt trött eftersom jag inte sov så jättemkt inatt så ska försöka sova snart =) nattiinattii


Kommentarer
Postat av: eevve

aaaww!

låter som ett utmärkt löfte! :D<3

2009-12-31 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0