Ännu fler mobilfunderingar

Publicerat den: 2009-12-27, klockan: 18:05:24.
Okej nu har jag bestämt mig. Det blir en Sony Ericsson T707 men nu är då frågan: rosa, blå lr svart? Rosa är nästan uteslutet. Vet inte vf men naae tror inte jag vill ha en rosa. Så då står det mellan svart och blå. Det känns som att den svarta är mer ett säkert kort men jag vet inte vad jag vill ha. Blå lr svart..? Blå... Lr svart. Jobbigt läge just nu känner jag. Pappa skulle beställa en till mig imorn men jag måste ju veta vilken jag vill ha då.

Vilken färg tkr ni?

Kommentarer
Postat av: ewe

Sv: ja jag blev lång, det är det som e bra när man e kort, då kan man ha höga klackar utan att bli 1.90 typ! ;)

btw, svart:D

2009-12-27 @ 18:43:30
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/
Postat av: evve

blåååå tkr ja :D

2009-12-28 @ 11:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0