Undra vad Amanda ska göra imorn

Publicerat den: 2009-12-21, klockan: 22:27:18.
Sitter här och laddar inför imorn. Oj juste, jag har ju inte berättat för er läsare vad jag ska göra. Men hmm undra om jag ska göra en liten kluring :d reeebus heter d ju ahahh!

                             
                                     = kommer bli en toppendag :d

Nåååå, kan någon lista ut vad jag ska göra imorn ;);) okej det va kanske inte sååå svårt att lista ut.. Men om någon som kanske inte är jättekvicktänkt inte har kommit på vad det är så ska jag iaf åka till Liseberg med Ana och Evelina imorn och det ska bli kanonkul! Så mysigt att gå runt där nere typ dagen före julafton med de två som man tkr mest om. Känner på mig att morgondagen inte kan bli annat än riktigt bra!
Ska nog naana nu iaf så jag är utvilad imorn,




Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: du är sötast! :)

2009-12-22 @ 01:05:25
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0