saakna 9b

Publicerat den: 2009-12-28, klockan: 00:12:59.

Jag är riktigt dålig på att börja ett inlägg. Vet aldrig hur man ska börja om det ska vara ett "Hej bloggen" lr en fråga lr.. Ah det finns många sätt att börja på men ändå är det så svårt att veta hur.
Men till nått viktigare än hur svårt jag tkr det är att inleda.
Den här eftermiddagen har varit både tråkig och väldigt skön. Har bara sett på film och massa OTH avsnitt♥ Så jag tog en liten paus mellan avsnitten för att skriva det här inlägget. Ska se på ett avsnitt till och sen sova tror jag. Blir Lysekil imorn för ska ha typ "Sagan om ringen"-maraton med några kompisar. Jag är väl lite efter eftersom jag inte sett de filmerna men någon gång ska väl vara den första lr hur brukar man säga haha. =)

Satt här och letade efter någon bild från nyår förra året men hittar inte en enda :o för det är ju, som säkert alla redan har koll på, nyårsafton på torsdag redan. Att ett år kan gå så fort som det här har gjort?! Känns precis som igår när jag, Ana, Ewe och Jocke stod och kollade på raketerna i södra hamnen men det är nästan ett år sen.. Galet kan man ju säga. Men det blir samma i år och jag ser verkligen fram emot det. Att fira nyår med de man tkr så mycket om är väl inget annat än underbart.
När jag tänker tillbaka på året som gått så är det ju året jag gick ur nian med mina goa klass.




saaaaknar er
Nej men nu blir det OTH igen, vi hörs imorn puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg Karlsson=)

Saknar 9B<3

2009-12-31 @ 12:03:14
URL: http://berglund-93.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0