Guuud va tråkiga inlägg blir utan bilder?!

Publicerat den: 2009-12-25, klockan: 20:31:10.
Lite dålig uppdatering känner jag.. Ska försöka bättra mig nu efter julhelgen men man har inte så stor lust att sätta sig med datorn de här dagarna när man ska umgås med släkt och vänner!
Har iaf vart hos min mormor idag och firat lite jul med släkten på mammas sida då. Myys var det men hade ont i huvudet hela eftermiddan så ville nästan bara hem.. Har tagit mig en alvedon nu och ska lägga mig framför tven och slappa med mamma och pappa. Det var nått program vi skulle se på vad de nu hette.. Aja kommer inte ihåg, det verka bra iaf.
Är ledsen att säga att jag knappt har tagit några bilder varken igår eller idag.. Lr klart jag har tagit några men inga som jag har lust att visa här haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0