Hemma igen

Publicerat den: 2009-12-21, klockan: 14:25:20.
Blev en kortis på torp. Det var som jag trodde mktmkt folk men vad annat kan man vänta sig dagarna innan julafton. Fick köpt lite julklappar iaf och är i stor sätt klar och det känns riktigt skönt! Bara en kvar och det är typ den svåraste.. ;/

Iaf, som moster så kan man ju inte motstå dom här till småtjejerna (se bilden nedan)

De kommer bli såå fräcka i dom här, köpte t både Alice&Elsa och det kan ju skriva här för jag kan ju vara ganska säker på att en 2 och en 4 åring inte läser min blogg hahaha ;d
Men ja kan ju säga att jag tkr att jag hade ganska god diciplin på mig själv ändå. Jag gick inte in i en enda klädbutik för att kolla på kläder till mig själv *stolt*. Så jag köpte bara lite underkläder till mig själv men inget mer!
Efter torp så åkte jag och pappa och åt och sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här och rullar tummarna.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men funderar på att ta kameran och ge mig ut o fota litegrann =)


Kommentarer
Postat av: evve

haha dom är skit coola, har köpt ett par sånna t mig själv :D

2009-12-27 @ 00:48:41
Postat av: Amanda

sv till evve: Jaa de är jättefräcka :d

2009-12-27 @ 15:03:50
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0