Jag behöver en rubrik

Publicerat den: 2009-12-28, klockan: 20:06:57.
Hemma efter en mkt trevlig dag med mina vänner Amanda och Martin. Vi som skulle se på aaalllla sagan om ringen filmerna men det blev bara den första. Ist för de två andra så spelade vi typ "modern warfare" lr vad d nu heter, tv-spel iaf hahah och såg vi på "A perfect getaway". Trevligt värre.
Så just nu så är det lugnt här hemma. Jag och mamma håller på att laga mat, lr kanske bara mamma egentligen. Jag har bara hand om pastan så jag hinner faktiskt blogga emellan ;) så vi ska snart äta och sen blir det bara en tvkväll tror jag. Just det pappa har nog beställt telefon idag + att min nyårsklänning har kommit. Ska hämta den imorn, och imorn ska jag även vara med Ana & Ewe

oojjj skulle ju inte säga nej till att bli såhär brun igen.. Måste pressa i solariet nu för jag kommer vara väldigt blek när vi kommer tillbaka t skolan. Iaf om jag ska jämföra med Sofia för hon den griiiisen åker till Egypten idag i två hela veckor :( kommer sakna henne
men ska se på tv nuu, puss!

Kommentarer
Postat av: ewe

ÅÅH JAG VILL HA SOMMAR NUUUU!!

2010-01-09 @ 13:18:38
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0