Jul på Liseberg..

Publicerat den: 2009-12-22, klockan: 22:16:39.
.. plus lite shopping! Har haft riktigt roligt idag och skrattat mer än vad jag typ gjort den senaste veckan sammanlagt.
När vi väl var framme i Göteborg efter bussresan så gick vi och åt direkt hungriga som vi var, taco&pizza buffé typ. Efter det så gick vi lite i affärer innan vi tog spårvagnen till Liseberg. Och mysigt var det jaa! Alla små lampor o ah hela stämningen.
När vi traskat runt där en stund så fick vi för oss att åka raggarbilarna, lr JukeBox som den egentligen heter. Och jäävlar va det kändes i magen asså när man inte åkt nått annat haahahaha. Skrattade så tårarna spruta!
Sen vart det varmchoklad o myys!



mina kära vänner var galna i de här spelmaskinerna äveen fast det var 18 årsgräns och vi blev tillsagda en gång haha ;)

men Ana var nog värst hahahahh ;)

Efter Liseberg åkte vi tillbaks t nordstan och gick lite i affärer men köpte inget mer än julklapp t Viktor och lite ringar till mig själv! Tack för en bra dag tjejer! ♥ (och mer bilder kommer när Ana skickar)
Påtal om shopping så kan jag ju säga att nu när ja kom hem så startade jag datorn direkt och beställde klänningen från nelly. Kunde inte låta bli asså så nu är jag nöjd!
Men nu ska jag soova för är heelt slut verkligen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0