Julafton

Publicerat den: 2009-12-24, klockan: 11:15:29.

God Jul allesammans!
Äntligen är den här, vår efterlängtade julafton. Den mysigaste dagen på hela året när man träffas och umgås med nära och kära, äter god mat plus en massa julgodis, ser på Kalle Anka klockan 15.00 och såklart öppnar alla paket under granen som alla är jättenyfikna på haha. Och i år så fick vi ju en vit jul också :')
Jag har precis gjort iordning mig och sitter nu och väntar på stora tjocka familjen som snart ska börja trilla in.

Ni får nån bättre bild på vad jag har på mig senare för jag hinner inte det nu! Ha en riktigt bra Julafton nu allihop och från lilla mig till er andra en riktigt God Jul ♥


Kommentarer
Postat av: ewe

god jul määndi med den snygga klänningen på! ;)<3

2009-12-24 @ 11:17:31
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/
Postat av: FRIDA

God Jul sötnos! :)

2009-12-24 @ 13:28:20
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0