Klappar inslagna? cheeeck

Publicerat den: 2009-12-21, klockan: 18:09:21.
Japp då var det gjort! Det måste väl vara det tråkigaste lr, att slå in julklappar asså? Stod nog i ca en timme och slog in tre st, är jag seg lr seg haahah. Men ganska mysigt var det med lite julmusik och levande ljus i vintermörkret.
När jag läste Anas blogg nyss så såg jag att hon hade sett en av de nya wallanderfilmerna, Skytten. Eftersom hon tyckte den var bra, och jaa också för att jag älskar thrilleraktiga filmer lr ah deckare kanske man ska säga, så ska jag sätta mig och se på den nu!

kunde inte vara ute långa stunden för höll på att frysa ihjäl..




Nej nu ska ja se på filmen och äta skumtomtar!

Kommentarer
Postat av: ewe

åååååh skumtomtar :< hahaha

2009-12-21 @ 18:47:24
URL: http://westerlundevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0