Lördagskväll

Publicerat den: 2009-12-19, klockan: 21:41:44.
Vilken skön dag! Inga måsten, ingen stress och framförallt ingen skola! Det känns riktigt bra och det känns att julen nalkas. Jag, mamma och pappa hjälptes åt att klä julgranen tidigare ikväll. Jag tycker personligen att det är för tidigt att ta in den redan men på ett sätt är det skönt att det är gjort. Mysigt är det iaf nu när man kan sitta inne och känna gran"doften".






Sitter här nu och drömmer mig bort i sommarens bilder och tänker tillbaka på alla bra minnen den förde med sig. Som på bilderna över, kväll i norra hamnen på nya bryggan med Ana, Ewe, Emil och Olle. Riktigt mysigt var det och varmt och gott!
Vet ändå inte riktigt vad jag tycker om mest, vinter eller sommar? Vad tycker ni?

Nu ska jag nog lägga mig o se på film/

Kommentarer
Postat av: visone

trevliga tider(:



sommaren = längre lov = bäst!

2009-12-21 @ 15:03:48
Postat av: Amanda

jaa, saknar dig emil :(

2009-12-21 @ 17:03:47
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0