Mobilfunderingar?

Publicerat den: 2009-12-26, klockan: 20:00:36.

Sitter här med syrran i soffan och ser på tv och äter glass med varma bär. mhmmm säger jag bara =)
Så jag tog upp datorn för jag är i valet och kvalet om det ska bli en ny mobil lr inte.. Men lutar nog mot att jag ska köpa en iaf men då är ju frågan om vilken?! Är lite inne på

den här


eller den här.. Vet inte direkt om nån är jättebra men jag vill bara ha en lite mindre mobil än den jag har nu för min Nokia n95 är lite klumpig.. Men Sony Ericsson lr Samsung? Någon som har en Samsung som kan säga om det är bra? För och nackdelar helt enkelt.
Men om jag kan bestämma mig under morgondagen så beställer jag lr ah köper en på måndag! Nu ska vi se på tv och slappa,


Kommentarer
Postat av: magdalena

köpte samsung jet för typ 2 månader sen eller ngt. jättebra mobil! har haft sony ericsson hela tiden innan men ville prova ngt nytt. inte alls missnöjd :) tyvärr så är det inte samma minneskort till sony som till samung, så man får köpa ett nytt. lite surt.

2009-12-27 @ 00:23:12
URL: http://magdalenaolehall.blogg.se/
Postat av: evve the one

det finns ganska fina sony ericsson så tkr du ska ta det :d

för ja hade en samsung touch i 8an & den SÖG. touchen slutade til & med att fungera så fick slänga hela skiten :D

dags att bestämma en dag att va eller ? <3

2009-12-27 @ 00:45:40
Postat av: Anaaaaaa

HMMM, iphone :D?



nej men satsa på en sony ericson kanskeeee? :D då får du konversationer :D hahah



2009-12-27 @ 12:09:57
URL: http://anarodrigues.blogg.se/
Postat av: luckeboi

sv; okej, jag ska bara ta det lugnt :)

2009-12-27 @ 12:48:13
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0