music is all I need

Publicerat den: 2009-12-20, klockan: 22:19:41.
Musiken strömmar ur högtalarna nu.. Hade önskat att jag hade haft bättre bas, menmen. Har börjat tröttna på min "Jul-lista" på Spotify så har gått tillbaka till min "vanliga" lista igen. De låtarna som rullar mest nu är:
Erik Grönwall - Higher
Toni Braxton - Yesterday
(spotify länkar)

 
Jag ska nog snart gå och lägga mig iaf, ska till Uddevalla imorn och försöka få köpt resten av alla julklappar, eller i stort sätt alla mina julklappar för har inte köpt några. Och jag har ingenaning om vad jag ska köpa till nån men det löser sig väl får jag hoppas annars kommer det bli stressigt dom kommande dagarna!
Nattiinattii bloggen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0