Nu är det jul igen

Publicerat den: 2009-12-23, klockan: 21:16:27.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Att ha insperation att skriva om nått hela tiden är svårt asså men jag ska väl kunna få ner några rader :)
Sitter här nu och väntar som ett litet barn på morgondagen. Julafton. Fast jag har nog växt ifrån det där med julklappar för jag känner att jag inte bryr mig om jag får något lr inte egentligen, bara man är tillsammans med familjen och bara tar det lugnt. Jag har bara en önskan och den kommer aldrig slå in ändå så det känns inte roligt att önska sig något annat..♥
Nu ska iaf jag mamma och pappa bara sätta oss i soffan och se på film och mysa. Tror inte att jag skriver något mer sen för jag är helt slut av någon anledning så det blir nog sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0