Okej, nu kör vi!

Publicerat den: 2009-12-19, klockan: 17:44:06.
Ny blogg, ny design och ett riktigt sug på att blogga. Det känns riktigt bra!
Nu ska jag bara försöka få tag på lite läsare igen, kan ju säga att just nu har jag noll hahah. Men som sagt bloggen är ju nyy.
Igår fick jag mitt efterlängtade jullov! U n d e r b a r t är då rätt ord. Så idag har jag bara njutit genom en sovmorgon och slapp framför tven hela dagen. Tog med mig kameran ut en sväng också men blev väl inga toppen kort idag men det var skönt att få lite frisk, och kall, luft. Typ 10 minusgrader ute nu, brrrr.
Ni får iaf några kort som jag tog öven fast dom inte blev såå bra. 


drog på mig uggs. (från austalian uggs) typ dom bästa skorna när det är kallt!




Nu ska jag äta/städa och scrapbooka litegrann. Skulle gjort julkort men är liitesent ute kanske, hoppas dom kommer fram innan julafton om ja skickar dom imorn haha.
Skriver om en stund igen!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har du iaf en besökare ;) Jag sitter oxå med mina kort..är nästan färdig nu. Ni får ert imorgon. Kram

2009-12-19 @ 18:29:37
Postat av: Amanda

Hahah tack!

Ja jag borde nog börja nu.. Ses vi imorn asså? kram

2009-12-19 @ 18:44:44
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0