Packa väskan nudååå

Publicerat den: 2009-12-29, klockan: 19:18:41.
Är hemma nu efter en toppenmysig dag med de 2 bästa. Jävlar va jag har skrattat idag :o rtiktiga skrattanfall hahahahaha. Men ett skratt förlänger livet så det är ju bra aight ;>
Men är bara hemma en snabbis nu för ska ut till Ewe och sova över. Så skulle bara hem och hämta saker. Får se om jag bloggar med nått snabbt inlägg senare för vi var ute och fotade idag så kanske lägger in några bilder från det.

Idag har jag på mig en svart klänning från Bikbok och vanliga svarta typ tunna leggings. Plus ringar och armband från lindex och mitt nya halsband från..?! hmm det vet jag inte hahah
Klänningen är faktiskt ett kap från mellandagsrean!
Nej nu ska jag packa väskan och sen bär det av till Ana och sen buss t Lysekil! Kram på er allla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0