Ska träffa bästa idag

Publicerat den: 2009-12-27, klockan: 15:22:29.
Det regnar ute och det ligger typ 20 cm snö på backen och imorn ska det bli minus grader igen.. Snacka om att det kommer bli ishalka. Vill bara att snön ska försvinna nuu för orkar inte med alla tjocka jackor o greejs.
Kom iaf precis hem från syster. Sov till typ 11 och sen dess har vi legat och sett på "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden". Tkr om dom filmerna skaarpt fast böckerna är betydligt bättre, så om ni sett filmerna och inte läst böckerna så tycker jag att ni ska ska sätta igång med böckerna direkt!
Ska snart äta iaf och sen ska jag vara med min efterlängtade kusinvitamin. Har inte vart med henne sen typ höstlovet(?!) så det är verkligen på tiden nu.

Evve♥Amanda
Men nu ska jag kila, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0