Underbart väder!

Publicerat den: 2009-12-30, klockan: 14:10:21.
Godmiddaag bloggen =)
Just nu sitter jag hos min syster. Åkte ifrån Ewe, Jocke och Ana för en stund sen efter en galen natt/morgon. Jag och Ana låg i samma säng och sov och innan vi somna, jag skratta huuuuuuur mycket som helst. Helt sjukt hahahah. När jag skulle vara reporter och Ana Foki jag höll på att dööö helt seriöst.
Har även blivit lite sjuk typ inatt :( har galet ont i halsen plus helt täppt i näsan. Inte kul dagen innan nyår men vad gör man, det ska inte stoppa mig från att ha kul med mina vänner imorn!
Nu ska jag och syrran snart åka och hämta min nya plattång/locktång och sen ska jag hem och vara med vääärldens bästa kusin :D sjukt va ja saknar dig
men nu ska vi åka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0