17 år!

Publicerat den: 2010-04-06, klockan: 10:57:15.

Hejsan alla solstrålar där ute =)

Idag är det grattiis i mängder till mig själv ;) fyller hela 17 år! Världens mest meningslösa ålder eller vad säger ni? Man får inte göra nått nytt. Ett år till körkort och krogen och alllltt roligt.. Jaja nu ska jag inte klaga, det är ju min födelsedag :D
Dagen började iaf bra med att mamma kom med frukost på sängen till mig. Mysigt vare iaf, sen åkte hon till jobbet och jag är nu ensam hemma. Har städat mitt rum, ifaaaallll, någon skulle komma hit idag vilket jag inte tror e så troligt.. Menmen, det behövdes iaf för det var kläder överallt förutom i garderoben :)

Ska nog ta mig en dusch nu iaf och sen vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske ska baka något gott som jag kan unna mig idag..? Kanske :D
pusssss

hmmm vet då inte om det stämmer in på mig som person men det är vad mitt namn betyder iaf hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0