accessoarer

Publicerat den: 2010-04-07, klockan: 18:46:33.
Hej bloggen!

Nu är jag hemma efter en heldag av shopping med syrran. Jag har trippat runt i mina 9 cm klackar i alla affärer och såklart köpte jag liiitelite även fast jag inte skulle. Ni får bilder på de i slutet av inlägget.
Måste ju bara tillägga att jag tkr de har fått in så otroligt mkt fint i alla affärer. Så mkt vårfint, nog har man lust att köpa allt men samtidigt inte eftersom det är så kallt ute ;( hoppas våren kommer snart på riktigt!
Väntar på mammsen nu och sen när hon kommit hem ska jag vara med evve :) Får se vad vi hittar på men det blir nått kul som vanligt!


Örhängen - H&M
Ringar - Glitter & Indiska
+
Att jag köpte en blus med korten på den blev inte alls bra så ni får se den senare eller imorn :)

Nu ska jag umgås lite med mammsen och sen ska jag ringa evve,
Ha en bra kväll ♥ pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0