another one bites the dust

Publicerat den: 2010-04-18, klockan: 22:35:31.


Nu kommer nog kanske många tycka att jag har konstig smak och undra hur jag kan lyssna på så gammal musik och blabla men jag måste verkligen medge att Queen är nog ett av de bästa banden som någonsin har funnits! Hur bra musik som helst och Freddie Murceru sjöng ju som en gud.
Min mamma har alltid varit ett fan av Queen så jag har alltid fått lyssna på de och när jag var liten tyckte jag väl inte att de var så bra men nu älskar jag dem! Eller inte dem i säg, musiken* haha :D
Deras låtar har iaf rullat på Spotify hela dagen. Men nu ska jag sova, vi hörs imorn allihopa :) pusspusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0