äntligen looov

Publicerat den: 2010-04-01, klockan: 20:08:13.

Nu är det lov. Så fruktansvärt gööötttt. Känner på mig att det kommer bli ett bra lov också! Eller, jag får hoppas det iaf haha.
Sitter här nu, på Skärtorsdagen när typ alla festar haha, och passar barn. Dom är riktigt lugna o snälla nu :d Ska dock inte säga för mkt för då blir det väl skrik här snart haha. Minstingen börjar dock bli lite trött så får snart lägga honom tror jag.

Var på Torp med Sofia som jag nämnde i det tidigare inlägget. Köpte bara lite småsaker. En bustier, ett par solglasögon och en rosett till håret ;d Lovar bild på det imorn när jag har kamera. Riktigt roligt med Sofia, det får vi göra om tjejen ;)

Nej nu ska jag gå in och sätta mig i soffan bredvid de små! Vi hörs nog inte mer idag så imorn bloggar jag igen. Ha en bra första kväll på lovet alllaaaa, pussss

lilla oskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0