Besöksrekord!

Publicerat den: 2010-04-06, klockan: 21:43:48.

Genom rubriken förstår ni säkert vad jag ska skriva..

Jag har haft besöksrekord här på bloggen, igår närmare bestämt. Då kikade 125 personer in här, men har även idag många besökare. Över 100 specifika besökare än sålänge! :') Jag hoppas nu bara att alla ni som hittat hit stannar kvar och tycker om min blogg för det den är.
Som jag sagt förr bloggar jag inte för att få många besökare och allt det där utan skriver bara för att jag tycker det är roligt och jag har det som en dagbok. Men samtidigt blir man ju jätteglad när man ser att statestiken ökar :d


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- det gör du helt rätt i :D

2010-04-06 @ 21:58:47
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0