En bra dag

Publicerat den: 2010-04-13, klockan: 21:16:41.
Som rubriken säger så tycker jag att det här har varit en nästan perfekt dag!
Jag var i skolan och träffa mina kompisar. Sen slutade jag tidigt och satt ute och sola i en och en halv timme. Har faktiskt fått märken efter bh-banden, trodde verkligen inte att solen tog så mkt än :o Aja, sen åkte jag till syrran och så tog vi oss en springtur/promenad. Sen åt jag där och nu är jag hemma och sitter här och dricker hallon smothie. Inte pluggat eller nått gjort tråkigt(även fast jag hade behövt det..) Aja det tar vi en annan dag :D

Ska nog försöka lägga mig tidigt idag. Har sovmorgon imorn med så då kommer jag vara riktigt utvilad vilket är väldigt viktigt för mig för att jag ska vara på bra humör. Sen efter skolan är det träning och så ska jag nog till syrran men ska verkligen försöka blogga nånstanns in emellan :D
måste verkligen fixa en ny header också för den här ser fördjääävlig ut nu..

Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn, nattinatttii

muuummmms

Kommentarer
Postat av: Ana

Sv: JA SKOJJARU ELLER!? det är ju fan helt sjukt, killen har smak så det räcker och blir över :o

2010-04-13 @ 21:49:30
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0