Gårdagens shopping

Publicerat den: 2010-04-02, klockan: 11:23:52.
Gormorgon alla glada!
Hur mår ni idag? Jag mår bra förutom att jag har en sån j*vla träningsvärk.. Min rygg e inte nådig idag :( haha.. Men d försvinner om några dagar (Y) Blir springtur idag ändå. Måste röra på mig!
Senare idag blir det middag hos mormor med mina kusiner och liite så. Mysmys. Sen blir det bara att tagga imorn! :D

Iaf, till rubriken. Blev ju inte jättemkt shoppat igår men litelite. Kunde ju inte låta bli..

Bustier från H&M som jag verkligen har kollat på såå länge så kunde inte låta bli,
Solglasögon från Gina och rosett från Glitter. Finns ju bara så mkt fint i affärerna nu. Och nu är våren påväg så nu känns det roligt att förnya garderoben lite :)

Nu ska jag sätta upp håret och ta på mig springkläder och ge mig ut, vi hörs senare pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0