här ska det stå en rubrik

Publicerat den: 2010-04-17, klockan: 21:49:50.
Heejsan,

Lite dålig uppdatering idag men känner att det finns inte mycket att skriva. Har enbart varit hemma idag och inte gjort någonting alls. På min joggingtur förut kände jag att jag inte alls va såpass frisk för att springa så jag promenerade ist och mötte upp Evve som gick med mig en sväng. Så det blev en promenad idag ist för att springa vilket var lite surt men ah, jag får vänta tills jag är frisk igen :)

Tittade igenom massa gamla foton förut.. Det kliar i fingrarna. Om jag inte får mig en systemkamera snart så ger jag upp :( Vill gå ut och fota varje dag men blir så opepp när jag inte har en riktig kamera. Det blir verkligen inte samma kvalitee på bilder som är tagna med en digitalkamera om man jämför med en system. Uschusch :(

Just nu sitter jag och ser på Luftslottet som sprängdes på tven. Väldigt tröttt är jag och seg.. Vet inte om det är från igår eller om det är förkylningen. Ska iaf sova när det är slut så vi hörs imorn med bättre uppdatering. nattinattiii♥

liiiite sugen på sommar jao

Kommentarer
Postat av: mina

Hallo :) vil du ha flere leser på din blogg ? trykk på den her : http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=bestevenner og meld deg inn gratis :)

2010-04-17 @ 23:35:46
URL: http://www.minaogkamilla.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0