Jackan som alla kommer ha..

Publicerat den: 2010-04-14, klockan: 21:53:17.

Åhhh ser dom inte mysiga ut?
Det är dock lite tråkigt att de är från Gina Tricot för då kommer väl alla tjejer i hela Sverige gå i en sån... Hatar det hahah:(
Iaf dom är riktigt snygga och jag funderar starkt på om jag ska beställa en men kan verkligen inte bestämma vilken färg. Den röda är ju mer klassisk men den rosa var också jättesöt.. Hmmm jag får fundera. Var tkr ni? =)
Den kommer iaf vara goo att t sommaren och sommarkvällarna!

Nu ska jag snart dejta min säng. Slutar tidigt imorn så vi hörs någ runt två, nattiiinattiii

Kommentarer
Postat av: Angelica

Rosa så klart!

2010-04-15 @ 16:57:06
Postat av: Anonym

Den röda tycker jag är snyggast! :)

2010-04-17 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0