Ljudet av ditt hjärta

Publicerat den: 2010-04-24, klockan: 16:58:22.

Hej :)

Sitter hemma hos Ana nu och har fixat mig och så. Ewe är här med och vi ska snart gå hem till henne och passa barn. Myyys :)

Förut solade jag och Ana och så tog vi en glass. Årets första kulglass för mig och det var gooottt. Synd att det blåste men det var ganska gott i solen ändå faktiskt. Påvägen hem sprang jag in på Bokia också. Köpte tredje twilight-serien som ska läsas direkt kan jag säga. Såg den andra trailern för Eclipse förut och jag måste bara läsa och få reda på vad som händer. Vem orkar vänta till 30 Juni lix(?) när den har premiär på bio så ah boken är nu min.

Nej nu ska vi nog snart kila här, vi hörs senare pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0