new shoes

Publicerat den: 2010-04-17, klockan: 14:16:17.

Halllåå,

Hur mår ni idag? Jag mår sådär idag. Halsont och början på förkylning är inte okej på en lördag tycker jag. Det blåser nått fruktansvärt ute också vilket är lite tråkigt men nu skiner solen igen iaf vilket är tummen upp :)
Jag kom hem för typ två timmar sen efter att ha sovit hos Ana igår kväll. Det började bra igår iaf men kvällen sluta ju inte jättebra men jag älskar mina tjejer iaf ♥

Idag kommer bara bli en slappdag. Syrran och barnen är här så blir mys ikväll. Springtur i eftermiddag också om mina fötter klarar av det. Har så otrolig skoskav, tror aldrig att jag haft så som jag har nu :o heeemskt men måste verkligen springa en sväng!

Fick ett par nya skor idag med :d gladiator sandaler (Y)


149 kr från H&M, billigtbilligt (Y) och snygga på va dom :D

Men ska nog ge mig ut och springa nu, pussssen


Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin blogg :)

2010-04-17 @ 22:56:03
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: erika

superfina skor!! :) ska kanske ta och leta upp dom...

2010-04-18 @ 12:12:12
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0