Owl City

Publicerat den: 2010-04-02, klockan: 22:07:33.

Nu är jag hemma! Mysig kväll hos mormor. Men jag lyckades hålla mig ifrån påskmusten och godiset, jag är riktigt imponerad av mig själv :d Äter frukt ist haha.
Ska snart gå till sängen tror jag för ska upp tidigt imorn.. Lagom kul när man ska va uppe hela natten men det får gå;) Känns konstigt nog som att det är Lördag idag men..
Roligt inlägg. Jag är så rörig.. Inte riktigt blogghumör tror jag. Vill inte bara skriva massa som är tråkigt att läsa. Så jag ska nog sluta skriva nu,
Vi hörs imorn bloggen, pusspusssss

Måste tillägga att Owl City är huuuur bra som helst. Klicka här för att lyssna på d bästa låtarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0