påååsklooov idag

Publicerat den: 2010-04-01, klockan: 09:22:26.

Heej =)

Sitter i datasalen nu med klassen och typ inte gör någonting hehe.. Snackar skiit typ. Sen blire idrott och sen slutar jag och då äre PÅSKLOOOV. Wohoo. Det kommer nog bli bra hela lovet tror jag. Det är rätt fullspäckat med saker. Fest, mys hos Ville med alla kompisar och jag fyller 17 år och ah masssaaa. Askalas ska d bli :d

Idag ska jag till Torp med Sofia och kaanske köpa nån klänning till Lördag. Får se om jag hittar nått fint. Sen ska jag vara barnvakt för mina två syskonbarn. Så kommer inte va hemma förräns sent men bloggar nog innan det ska ni se ;d Ha en bra torsdag allihopa! pussss

(vet att inläggen blir tråkiga utan bild men har ingen på den här datorn tyvärrrr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0