Påskdagen

Publicerat den: 2010-04-04, klockan: 10:57:13.
Glad Påsk alla!

Hann som ni ser inte blogga igår för det gick i ett heela dagen :o gick upp tidigt för att åka till stan och överraska min bästa vän på hennes 16 årsdag! Jag & Ewe gick och köpte present och sen mötte vi upp Matilda och gick o köpte tårta och grejs. Sen hade vi lurat ut Ana så vi kunde gå hem till henne och gömma oss ;d och innan Ana kom hem så kom Louise & Frida från Kungshamn. Så vi var 5 personer som överraskade lillla Anii;)
Mysig förmiddag med er iaf, och ännu en gång,
grattiiiis bästa vän ♥

Sen på kvällen var jag med Evve och vi åt mat, lyssnade på musik och gjorde iordning oss och taggade för en kväll på Skaftö som inte riktigt blev som vi tänk oss.. Menmen vi kom ju ut på nått iaf haha..
Ska snart gå till Evve iaf och hämta mina saker som jag lämnade där igår och sen ska det fixas för det är kalas för mig och mina syskonbarn idag. 17 år på tisdag jue..

Ha en bra dag i solen så hörs vi sen, pusspusss

bils snodd från Ana ♥

Kommentarer
Postat av: Ana

Sv: hahahah, oja :D

och förresten, tack ännu en gång för allting igår hjärtat (L) :')

2010-04-04 @ 19:37:16
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0