roligt man kan haa tralalala

Publicerat den: 2010-04-08, klockan: 15:33:24.
Lagom kuul man kan ha med en webcam



Har typ fixat och trixat här hemma idag. Sett lite på One Tree Hill och nu sitter jag här och väntar på att jag, Evve och Emil ska åka till Uddevalla. Vi ska på bio, Remember Me. Jag hoppas nu att den är lika bra som alla säger, men den måste vara ganska bra eftersom det är fjärde gången Evve ska se den hahah ;)

Nee nu ska jag se på ett avsnitt av OTH och hoppas på att det ska sluta regna.. pussss

Kommentarer
Postat av: visone

den är bäst, robert är ju med<3

2010-04-08 @ 15:35:52
Postat av: emelie

oth är riktigt bra!

2010-04-08 @ 15:45:24
URL: http://emmeliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0