Shoppiing

Publicerat den: 2010-04-20, klockan: 20:47:22.
Som alltid säger jag att jag inte ska handla något men det är ju nästan omöjligt när man går runt i alla affärer och ser alla vårnyheter och ahh jag kunde verkligen inte hålla mig idag. En blus och en basketjacka + lite hudprodukter. Rolig eftermiddag med dom bästa iaf, jag behövde det :) ♥

Nu ska jag äta för typ första gången idag och sen blir det duschen och sen bara t att slappa. Skriver nog något mer sen kan jag nästan lova. Pussss

Gina Tricot


Transparent blus från BikBok. I just love it♥
(typ sämsta bilderna ever men skeeetsam :D)


Och just det, RÖSTARÖSTARÖSTA på mig :D snääääällaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0