Sjukt bra födelsedag

Publicerat den: 2010-04-06, klockan: 19:32:34.
Började fixa mig lite smått imorse för skulle kaanske till Torp med syrrans man men när jag stod och blåste håret knackade det på dörren.. "Vem kan det vara..?" tänkte jag och gick tveksamt mot dörren och låste upp. Så när jag öppnar dörren skriker jag typ hahaha. Utanför står Ana och Ewe och smäller jaa vad d nu heter hahaha kalassaker iaf som man kan köpa på ica och konsum :d hhhaha. Jävlar vad rädd jag blev. Men kul vare!
Så när dom kommit innanför dörren så söger dom att de ska baka så det blev rulltårta. Riktigt good varen Anii ;) Sen så såg vi på film(Stomp the Yard) och lagade tacos + att det har varit gaaalet mkt skratt. HÄÄÄÄHÄÄÄ hahahhahahahahhaha

De åkte precis hem och nu så är syster och barnen här så ska vi äta mat och lite så. Ni får lite bilder från dagen här iaf♥ pussss






HAHAHA va bara tvungen ewe!! ;)


älskar er så in i norden mkt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0