Skolångest

Publicerat den: 2010-04-11, klockan: 22:16:31.

Jag är vääldigt ledsen.. Jag har inte hunnit ta kort på mina nya kläder. Haft fullt upp nu ikväll med massa grejs. Ska verkligen försöka imorn men annars så blir det bilderna från H&M;s hemsida eftersom jag är så lat.

Som ni kanske märker så har jag ändrat på lite färger och sånt här på bloggen. Det ska bara bli en ny header också som jag inte har insperation till ikväll men under den kommade veckan ska den nog ändras.. Jag kan verkligen inte ha kvar min design i längre än några månader. Jag tröttnar jättefort plus att det är roligt att ändra, men ah.. Jag tröttnar.

Och nu är lovet slut.. Sitter och ser på Wallander på tv, som jag typ sett såhääääär många ggr innan, och har typ ångest för att jag inte vill gå t skolan imorn. Vet inte vad det är men jag är och jag brukar inte känna såhär men nått är det.
Nu ska jag se klart på Wallander och sen äre sängen som gäller!
Nattiiinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0