Solbrääännna

Publicerat den: 2010-04-14, klockan: 20:10:44.

Hallååå,

Idag har det varit ännu en bra dag! Böjade ju med sovmorgon en lektion och sen lunch. Eftersom det var så himla fint väder så gick vi ner till plastgräset och satte oss och kollade på nån fotbollsturnering. Så det var folk från Uddevalla, Stenungsund och Strömstad också :) Så satt vi där en lite stund och det var ju bara helt underbart i solen. Så vi frågade lärarna om vi fick sitta ute på de följande lektionerna och det fick vi. Så satt och kikade fotboll/pluggade/sola i typ tre timmar. KANON :D

Sen efter skolan kikade jag, Emma, Ana och Johanna på finalen och sen gick vi hem t Ana för att slänga i oss lite mat innan träningen. Så har tränat också, sjukt rolig dans har vi så träningen gick lika fort som alltid;(

Nu sitter jag här iaf nyduschad och mätt i magen. Borde sätta mig med en bilduppgift men får se om jag orkar.. Kanske kanske inte ;) skriver mer sen, pussss

fiiiin solbränna jag har fått :( märke efter mitt halsband som jag hade idag. sååå snyggt verkligen hahahah


Kommentarer
Postat av: emma

ja va också med :(

2010-04-14 @ 20:32:10
Postat av: Amanda

svar emma:

föööörlåt hahah :( tänkte inte alls på vad jag skrev men klart du va d tjejen <3 fixat det nu!

2010-04-14 @ 21:15:07
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0