torsdag morgon och en blus

Publicerat den: 2010-04-08, klockan: 11:20:24.
Godmorgon alla läsare!

Mår ni bra idag eller? Själv är jag riktigt trött, och jag blir ju inte så jättemkt piggare när jag kikar ut genom fönstret. Det är grått och trist och blää :( Nu när det är lov kunde det väl vara sol tkr jag. Aja, bara det inte regnar så får jag väl vara nöjd, positivpositiv.

Glömde säga det igår. När jag var på Torp gick jag och syrran in på hmm ONOFF tror jag det var. Jag stod bara och höll i "min" kamera i flera minuter nästan.. Vill bara ha den nununu fast måste spara ihop liiite mer pengar först. Det suger när man ska köpa nått själv när man inte har nått jobb. En till sak därför jag vill ha sommar, att man tjänar sina egna pengar. ÅHH ge mig en kamera :( är så trött på min digitalkemera så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Den tar inte fokus bra på nått och det finns inte självutlösare.. Så j*vla dålig verkligen. Jag är i behov av en nyy!

Usch, vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska räkna matte :( Även fast det är lov så behövs det tyvärr..
Aja nu får jag sätta fart med matten för sen senare i eftermiddag ska jag till uddevalla men det skriver jag mer om sen :D  pusssss


Den här blusen köpte jag igår. Jag var så lat så jag tog en bild från hemsidan hahah, men då ser ni ju bättre också ;d En jättesöt vardagsblus som man kan ha t skolan och såå, 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0