torsdag

Publicerat den: 2010-04-15, klockan: 14:02:15.

Heeej,

Idag är det inte alls lika fint väder ute.. :( Har blivit bortskämd med sol nu det senaste dagarna. Vill bara ha det hela tiden haha. Jag som hade tänkt sola hela eftermiddagen idag.. Så gick det med d. Nu har jag tid att plugga iaf(vilket är bra på ett sätt..) Hade iaf bara två lektioner idag och sen slutade man. Då gick jag ner på stan och mötte upp syrran så gick vi och åt lunch tillsammans. Pasta blev det, mumms!

Nu är jag iaf hemma och ska ta tag i matteboken och vri på musiken på högsta volym. Mattevärlden here I come.. Vi hörs mer sen iaf =) pusss

DAGENS
skinnjacka och tröja från H&M
Jeans från Topshop och Converse


Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg outfit!



Titta gärna in på min blogg, idag skriver jag bl a om lycka/olycka.



Kram!

2010-04-15 @ 19:27:36
URL: http://mayamayas.blogg.se/
Postat av: selma aalachi

snygg outfit :)

2010-04-16 @ 17:07:47
URL: http://selmaaalachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0