vååår!

Publicerat den: 2010-04-11, klockan: 18:40:37.
Ojdå..
Ingen vidare uppdatering här. Men ibland så har jag varken lust, tid eller insperation att blogga och så har det varit den här helgen. Det har varit underbart väder och jag har umgåtts med min familj och bara njutit av de sista dagarna på lovet. Det har gått fruktansvärt fort och imorn är det redan skola igen. Galet :)

Sitter här och lyssnar på MJ och redigerar bilder från idag. Mina små syskonbarn har fått agera modeller som vanligt;) och några bra kort blev det allt. När dom väl vill vara med på kort så är det riktigt roligt att fota dem!
Läääängtar efter nyy kamera bara..

Blir ett ganska kort inlägg nu men ska fixa inför imorn och så ska jag göra pancakes och lite sååånt. Ska lägga upp bilder sen på lite nytt som har fått flytta in i min garderob under den här helgen. Men det tar vi senare, nu blire kort från idag!
pussseen




Kommentarer
Postat av: Miranda

så søtt!! kjempe fine bilder du tar! ;D fin inspirasjon som jeg også kan få til med mine barn :)

2010-04-15 @ 20:52:58
URL: http://www.miramark.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0