Tisdag

Publicerat den: 2010-04-13, klockan: 14:44:03.

Heeej,

Sitter på altanen med datorn i knät nu. Asså, solen bränner nästan. Så otroligt skönt :D Ska sitta här så länge som möjligt och njuuta. Här jag sitter är det helt lä också så tog av mig tröjan och sitter i bh. Okej, solen tar väl inte så mkt men ändå! Blir så glad när solen skiner :D

Slutade tidigt i skolan idag så jag och Mändi gick ner på stan en stund innan bussen gick hem och då fick jag inhandlat mig ett par nya Converse. Blev asglaaad eftersom  de har varit slut i alla affärer jag har kollat i men äntligen såå är de mina. Converse passar ju verkligen till allt. Man kan ha dem till jeans nu, shorts sen till sommaren och även om man ska på party till en söt klänning. Jag bara älskar de! 

Haha måste berätta en rolig sak. Asså jag har ingen fobi för grodor(om dom håller sig på avstånd) men jag ska alltid ha sån tur att de kommer FÖR nära. Typ förra året var det en, och samma, groda som hoppa upp på min fot två ggr och idag då.. Jag var påväg hem från bussen när jag fick se årets första blåsippa :D Iaf, jag tog fram kameran i väskan och skulle fota den vaklart och tar några steg ner i diket för att komma närmare. Men jag inser att jag inte kommer tillräckligt nära för att få ett bra foto så jag är påväg att ta ett steg upp på vägen igen när jag ser hur det rör sig i löven framför mig. och det var klart en grooda... Jag skriker och flyger upp på vägen och grodan med.. Så sprang jag därifrån och fick inget kort på min blåsippa.. Det är nog nackdelen med våren, att grodorna vaknar till liv :( Jag hatar dom..

Nej nu ska jag fortsätta sola och kanske gå och hämta mig en glass(?)
SOMMAR HERE WE COME ♥

new in idag då


Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilken affär du köpte dom :)?

2010-04-13 @ 15:10:28
Postat av: Amanda

svar till anonym:

På Sko Karlsson i Lysekil :)

2010-04-13 @ 18:14:27
URL: http://amandamedk.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2010-04-13 @ 19:45:07
Postat av: Selinah

så fin blogg



kommentere tilbake ? hvis du gidder da seffølgelig

2010-04-13 @ 20:34:38
URL: http://www.selinah.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0