-

Publicerat den: 2010-04-19, klockan: 22:59:04.
Heej,

Vilken dag.. Känner mig helt snurrig efter dagens händelse. Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden snart och bara slappna av och låta tankarna fortsätta snurra fast i drömmarnas värld.
I eftermiddags åkte jag med syrran och mitt ena syskonbarn t stan en sväng. Vi var på 4-års kontroll med Alice och sen skulle vi och fika. Då mötte vi upp min andra syster så vi gick och fika alla fyra tsm. Riktig tjej-eftermiddag. ♥

Sen nu ikväll har jag gjort lite läxa och så bara. Ingen vettigt. Eller jo, hjälpte mamma att bära sängar och skruva ner hyllor förut. Vi ska tapetsera i mammas&pappas ( :( )sovrum så alla saker va ju tvungna att bäras ut.
Nej nu somnar jag snart här i sängen. Vi hörs imorn, pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0