Studiebesöksdaag

Publicerat den: 2010-04-21, klockan: 20:00:59.
Hejsan alla glada :)

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lååång dag. Har varit på studiebesök på Volvo i Torslanda(gbg). En relativt rolig dag faktiskt. Nackdelen var ju att vi typ baara åkte buss men det var på ett sätt inte så dåligt, jag och hampus satt och såg på Vampire Diaries hela vägen ;) gaalet bra är det.
Var hemma iaf runt fem och då sprang jag till danssalen men det blev ingen dans.. Störande men vad ska man göra. Är hemma nu iaf och det är skönt. Ska bara skriva lite om dagen som gått och skicka in det till min lärare så ska jag bara slappa ikväll.

Juuuuuste, jag vann den tävlingen jag har tjötat om att ni ska rösta på mig i :D Så tacktack till alla som röstade på mig, blev verkligen jätteglad :) ♥

Nu ska jag skriva klart min uppgift om idag så hörs vi sen, loooovar att skriva mer :D

(Och juste, jag försökte mobilblogga förut när jag var i gbg men det måste ha blivit något fel för det hade ju inte publicerats.. skiiit men aja, nu skriver jag ju iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0