gårdagens

Publicerat den: 2010-04-25, klockan: 18:15:23.
Halllå bloggen!

Den här helgen har det varit fullrulle verkligen. Inte mycket tid till bloggen vilket jag är ledsen över men vad ska man göra. Kan ju inte sitta hemma för att blogga ist för att vara med kompisar. Då hade jag inte haft mycket att blogga om heller om jag bara hade vart hemma =)

Igår var jag, Ana och Ewe barnvakter till Ewes kusiner från stora huvudstaden. Så himla charmiga barn asså. Vi åt pizza, lekte, skrattade, åt massa godis och spelade in cepe videos hahah. Olle och William gjorde oss sällskap också och då såg vi på film. Riktigt trevlig kväll :)
Sen så sov jag hos Ana inatt. Var verkligen heelt slut när vi kom i säng runt tre tiden så jag somna direkt verkligen. Asgööttt.

Nu är jag iaf äntligen hemma och har sett på film och myst med mina syskonbarn. Ska ta tag i mina läxor nu som jag har försökt "glömma" de här dagarna ;( Vi hörs sen, pusss :D


(kisar så fint i solen asså hahahha )
Gårdagens;
Skinnjacka - H&M
Sjal - H&M
Svart baslinne - Gina Tricot
Transparent blus - BikBok
Jeans - Bikbok
Väska(♥) - Lindex
+ Vita Converse

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: jaa! erkänn :(

2010-04-26 @ 16:10:47
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0