woooho

Publicerat den: 2010-04-26, klockan: 18:04:25.

DIN STIL:
Du skulle inte klara dig utan din/dina:
Mina vita Converse helt klart! Har typ bara haft dem i två veckor men jag förstår inte hur jag har klarat mig innan utan dem. Passar till allt och galet snyggt är det!
Alla behöver minst: Ett par snygga jeans som man kan matcha till ett par converse och en skinnjacka. Enkelt och snyggt.
Du överanvänder gärna: Mina jeans från Topshop. Måste bara ha ett par till för dom är bara så snygga och sköna.
Du tycker att alla utom du passar i: Bodys
De som är snyggast i världen, men som du aldrig använder är: Korta t-shirtar
Ditt senaste inköp inom modet: min transparent blus från bikbok ♥
Ditt nästa inköp inom modet:  Några snygga shorts till sommaren
Till sommarn vill jag ha:
höga shorts, nån snygg t-shirt och en stor väska och gladiatorsandaler eller converse till
Stilikonen är: Nevnarien. Just love her style
Jag sover i:  pappas t-shirt..
Jag blir avundsjuk på folk som har en stil som säger:  hmm hahaha  
Jag shoppar helst på:  H&M, Bikbok, Monki och ibland Topshop
Jag skulle aldrig dra på mig: Mjukisbyxor till skolan. Förstår inte hur jag kunde ha d förr haha..

KILLAR:
Klädstilen spelar roll för:
Egentligen spelar det väl ingenroll men om en kille har snygg klädstil så syns det att han har tänk på vad han har på sig och det är ett plus faktiskt
Killars stil skall helst vara: Enkel men samtidigt snygg haha
Jag tittar först på:  håret, kläderna, ögonen
De viktigaste är: att han bryr sig om en
För att: vem vill ha en kille som inte bryr sig?
Hur många kändiscrusher har du haft? Inte nån jag kan komma på nu faktiskt.

DIN STIL:
Du äter småäter helst: 
 godis.... inte bra 
På mackan har du: nästan alltid ost
Du dricker helst: apelsin juice eller vatten. Har ju en liten kärlek till oboy♥ också..
Till frukost äter du:  oftast macka
Favoritsnacks: Choklad
Jag avskyr:  lättyoghurt till tacos ist för gräddfil (hahahhaha hoppas du läser detta syrran ;))
Jag borde egentligen äta mer: frukt
...och mindre: godis haha

MINA VÄNNER: 
Får mig att:
Må bra och ni får mig att skratta
Vi brukar:  Oftast bara va. Skratta. Laga mat. Se på film och ibland drar vi på fest :d
Dom gillar mig för att jag: ingenaning hhaha
Man ska inte: snacka skit och gå varandra bakom ryggen 
Den perfekta vännen: Bryr sig om en och och märker när något är fel.
Om jag skulle beskriva mina vänner på ett sätt skulle jag säga: galna,galna och galna hahaha. älskar er♥

DU:
Vill bli:
 Det lutar åt civilingenjör eller arkitekt.
För att: Jag tycker det är roligt haha?
Drömmer om: ett bra liv
Skulle kunna äta en levande padda för att: bli 18 och få körkort
Längtar efter:  Sommareeen
Älskar: familjen och vännerna. Fota ligger ganska högt upp på listan också faktiskt
Hatar: cancer
Vill bli sedd som: snäll, omtänksam och ödmjuk
En sen sommarkväll vill jag: sitta vid vattnet och grilla. Ta ett kvällsdopp och bara njuta
Min konstigaste tvångstanke är:  hmm
På tv ser du helst: Vampire Diaries och One Tree Hill
Favoritfilmen är: Alltid Titanic
Favoritboken är:
twilight böckerna
Favoritlåten är: Running up that hill - Placebo
Din favoritplats är: London me like asså
Du skulle vilja åka till: Hade varit roligt att åka t Usa men vet inte, lockar ändå inte så mkt :)

Du vill just nu: ÄTA


Kommentarer
Postat av: Syrran

Om du kan äta en padda för att bli 18 måste du kunna äta lättyoghurt till Tacos??? ;)



Gillar skarpt ditt val av framtida yrke! Kan det vara så att jag är lite partisk??

2010-04-26 @ 20:20:22
Postat av: Amanda

sv t syrran: Aldrig att jag äter lättyoghurt! ;)

hahha nej, det är bra att ni gillar mig. Kommer behöva peppning om jag ska orka plugga så länge

2010-04-26 @ 22:43:02
URL: http://amandamedk.blogg.se/
Postat av: Emmma

blir stolt när jag ser min lilla lista ;)

2010-04-27 @ 16:27:17
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0