torsdag

Publicerat den: 2010-04-29, klockan: 09:42:15.
Hej allesammans :)

Ledsen för ruskigt dålig uppdatering men kan väl säga att de senaste dagarna så har jag inte varit jag. Vart ledsen och inte vart på humör alls och då kommer bloggen ikläm. Men nu ska jag skärpa mig igen looovar :)

Satt och kikade på H&Ms hemsida nu. De har fått in lite nytt igen men jag fastna för en långklänning. En helt vanlig svart långklänning för 99 kr. Blir lite sugen faktiskt. Tänk att ha den till sommaren. Går att matcha till allt typ. Ett snyggt halsband eller några stora örhängen. Gladiatorsandaler.. Åh sommarsommmarsommar.

inte överdrivet snygg på bild kanske men till rätt kombination så kan det bli riktigt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0