vänner värda guld

Publicerat den: 2010-04-05, klockan: 21:39:54.

Happpp,
Eftesom resturangen va stääängd när vi kom(så sjuuukt irriterande) så jag och mamma fick åka hem igen.. Men hon lova mig att vi skulle göra det en annan dag :)
Den här dagen har ju varit ganska meningslös. Har inte gjort någonting alls. Men det är ju lov, då ska man inte behöva göra nått heller ;)
Sitter iaf nu och ser på nånn dålig film på tven.. Blir nog till att lägga mig tidigt idag. Fyller ju år imorn så vill inte vara vaken efter tolv, då blire inte samma sak;) alltid lika spänd när man fyller år även fast det verkligen inte är  nått speciellt xd

Nu ska jag se på tv och lägga ifrån mig datan. Kanske bloggar sen, vem vet ♥

bilden är tagen för nästan exakt ett år sedan. jag har de bästa vännerna i väärlden ♥


Kommentarer
Postat av: oliver

Snygg blogg:) Allt bra annars?

2010-04-05 @ 21:40:50
URL: http://livetenligtoliver.blogg.se/
Postat av: fanny | skelleftebrudZz

fin blogg :)!

allt bra med dig (=?

2010-04-05 @ 22:12:15
URL: http://skelleftebrudzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0