21 augusti

Publicerat den: 2010-08-21, klockan: 12:45:06.

Hejhej:)

Nu har jag vaknat efter 12 timmars sömn hahha. Somna klockan 22:00 och sov till 10:00 idag.. Sjukt hahah men så himla skönt:) Behövde sova ikapp de senaste dagarna tror jag. Det är verkligen hemskt när man ska sova o så somnar man verkligen inte hur trött man än känner sig. Tankarna snurrar runt i huvudet och blää. Exakt så har det varit de senaste dagarna.

Har iaf hjälpt mamma att städa nu under förmiddagen för ska ha lite kompisar från det gamla tjejgänget här ikväll. Vi som gick i samma klass under högstadiet. Ska bli jätteroligt o träffas bara vi, äta gott och se på nånn film kanske. Kommer bli awesome♥
Men innan dess ska jag städa mitt rum och hjälpa min lilla kusin att göra iordning henne i håret för hon ska på bröllop idag. Hon har så långt och fint hår så det kommer säkert bli bra, får jag hoppas haha:) Eller förresten, hon är inte så liten längre. Hon är faktiskt redan 12 år ju:)

Men vi hörs om en stund, ska hoppa in i duschen snabbt nu.
pusss

jag och johanna på vår "bal". gosh det var ett tag sen..


Kommentarer
Postat av: linnea :]

otroligt fin blogg!

allt väl?:)

2010-08-21 @ 16:28:27
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0