äntligen fredag

Publicerat den: 2010-08-13, klockan: 17:27:24.
Hellluu:)

Jösses vilken dag. Det har varit väldigt mkt på jobbet idag. Massa folk och mkt i posten så ah, det har vart fullt upp. Bara två jobbpass kvar nu för har bytat bort mitt pass på måndag sååå skönt. Så kommer hinna med lite roligt innan skolan börjar. Lite shopping och vara med mina bästa vänner!♥ Ana som jag inte träffat på en månad och Ewe har jag inte träffat på en vecka typ heller. Saknar dom båda.

Har också gjort något med min högra handled idag på jobbet så har ont. Den känns jättesvag och konstig så vet inte riktigt vad jag ska göra. Har suttit med ett glasspaket på den störredelen av dagen för det gjorde ont. Blää

Just nu sitter jag hos syrran. Blir fredagsmys här ikväll med god mat och fruktsallad till efterrätt.
Vi hörs senare, pusss

Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då? Kika gärna in på min blogg och kommentera också

2010-08-15 @ 12:00:18
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: Lie

Hej:)

Har du bloglovin?

Skulle vara otroligt snällt om du ville följa mig, jag följer dig också!

Kram!

2010-08-15 @ 21:30:04
URL: http://liifebylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0